Over ons /

Wie zij we en hoe gaan we te werk?

RegisterExecuteur

Wij zijn een landelijk opererende organisatie die gespecialiseerd is in de zakelijke en financiële voorbereiding en afwikkeling van nalatenschappen.

De RegisterExecuteur heeft een gedegen juridische en fiscaalrechtelijke opleiding gevolgd en heeft een ruime werkervaring.
Bij de uitoefening van zijn werkzaamheden kan de RegisterExecuteur een beroep doen op de Expertisedesk van de centrale organisatie. De Expertisedesk zorgt er ook voor dat de RegisterExecuteur altijd op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.

Zoekt u een RegisterExecuteur bij u in de buurt?
Klik hier!

Expertisedesk

Bij de uitoefening van zijn werkzaamheden kan de RegisterExecuteur een beroep doen op de Expertisedesk van de centrale organisatie.
De Expertisedesk heeft deskundige en ervaren medewerkers die de RegisterExecuteur ondersteunen.

Uw contactpersonen bij de Expertisedesk zijn:
Raymond Mars is een zeer ervaren en deskundig financieel specialist en mediator. Door zijn brede werkervaring en achtergrond is hij goed in staat te adviseren en te begeleiden bij het voorbereiden en afwikkelen van nalatenschappen.
Mr. Henriëtte Kramer-Janssen is een zeer deskundig notarieel jurist. Zij is 20 jaar werkzaam geweest als kandidaat-notaris en daarbij heeft zij veel ervaring opgedaan met alle aspecten die horen bij het voorbereiden en afwikkelen van nalatenschappen.

Werkwijze

Uw RegisterExecuteur begeleidt bij de juridische, administratieve, financiële en fiscale voorbereiding van uw nalatenschap.

Alle documenten en informatie met betrekking tot uw toekomstige nalatenschap worden in uw persoonlijk Digitaal Nalatenschapsdossier vastgelegd.

Door middel van uw eigen inlogcode heeft u doorlopend inzage in uw Nalatenschapsdossier. In overleg met uw RegisterExecuteur kunt u er voor zorgen dat uw gegevens up-to-date blijven.

Traject

In het eerste gesprek verkent de RegisterExecuteur samen met u de juridische, fiscale en zakelijke gevolgen van uw overlijden. Indien aanpassingen nodig zijn wordt in overleg een plan van aanpak gemaakt.

De RegisterExecuteur heeft als doel uw wensen voor na uw overlijden vast te leggen en op deze manier zeker te zijn dat uw uitvaart en uw nalatenschap worden afgewikkeld op de wijze zoals u dat wenst.

Gedragscode/Geschillenregeling

De RegisterExecuteur hecht aan een goede beroepsuitoefening en een hoge kwaliteit van dienstverlening. Daarom is er de gedragscode RegisterExecuteur. Iedere RegisterExecuteur heeft een verklaring ondertekend dat hij zal werken volgens deze gedragscode. Deze gedragscode wordt u op verzoek toegezonden.

De RegisterExecuteur doet er alles aan om er voor te zorgen dat uw nalatenschap op de juiste manier wordt voorbereid. Waar gewerkt wordt kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze RegisterExecuteurs, een van onze medewerkers, onze dienstverlening of een ander aspect, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing. Daarbij werken wij overeenkomstig onze geschillenregeling.
Deze geschillenregeling wordt u op verzoek toegezonden.

Wilt u meer informatie? Neemt u dan contact op met de RegisterExecuteur.